POLITICA DE RETUR - Leofex - pantofi din piele si accesoriiLeofex – pantofi din piele si accesorii

POLITICA DE RETUR

Returnarea si inlocuirea produselor

Leofex doreste sa isi multumeasca toti clientii, in procent de 100%. Stim ca acest tel e greu de atins si vor exista clienti care vor dori sa restituie produsele cumparate de la noi. Intelegem acest lucru si dorim sa venim in ajutorul acelora dintre dumneavoastra care dintr-un motiv sau altul doresc sa returneze produsele.

Conditiile in care le puteti returna sunt:

1. Renuntarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 130/2000)

Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 10 zile lucratoare de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.

Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului:

1. Completati formularul de retur – Formularul de Retur; acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt Returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.

2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul in ambalaj original trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni!

3. In colet adaugati – talonul de garantie (unde e cazul) si Formularul de retur completat (in caz ca nu l-ati completat si trimis deja spre noi).

4. Trimiteti cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre sediul Leofex –  Oradea, str. Filatov V.P. nr. 18, Judetul BIHOR

ATENTIE:

NU primim retururi prin Posta Romana! Va rugam urmariti traseul coletului dvs. pentru a fi sigur/a ca acesta a ajuns la sediul Leofex!

Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client!

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 30 de zile de la Retur prin transfer bancar in contul IBAN specificat in Formularul de Retur.

Important:

Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul, de exemplu cutiile pentru incaltaminte) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care returnati produsul trebuie sa mai contina: etichetele intacte ale produselor. 

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru repararea sa (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.

2. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei

Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care primiti un produs defect, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa Leofex (telefon: +40 259 475.873, adresa: Str. Filatov V.P. nr. 18, Oradea, Judetul Bihor, email: office@leofex.ro) si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Si in acest caz va rugam sa completati Formularul de Retur. Daca produsul primit este nefunctional in primele 24-72 de ore de la receptie, puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Leofex. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

3. Produse livrate gresit sau care nu corespund specificatiilor de pe site

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin completarea Formularului de Retur si completarea tuturor campurilor de acolo. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Leofex. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Va rugam sa completati pentru acest lucru Formularul de Retur. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Leofex.

Observatii generale – Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.